آزادی

رهگذر

شعروغزل

آزادی

بی تو من هستم ولی یک برده ام

بی تودل از عقده ها پر کرده ام

بی تو درگیر واسیر کینه هام

بی تو شمشادم اگر،پژمرده ام

بی تو من هستم اما «من »نیستم

بی تو از زنجیرها سر خورده ام

بی تو من یعنی بدون هویت

بی تودر بندسکوت افسرده ام

ناامیدم بی تو من از زندگی

می زند نبضم ولی من مرده ام

بی تو از باید نباید خسته ام

از صبوری بی ثمر آزرده ام

بی تو مجبورم به تزویر وریا

بی تو من چوب فلاکت خورده ام



نظرات شما عزیزان:

ساعت17:20---24 خرداد 1392
سلام و هزاران درود

بسیار زیبا می سرایید

تقدیمتان : پاسخ:سپاسگزارم از شما آقای صفری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:,ساعت23:9توسط مینامحمودی | |