غم

رهگذر

شعروغزل

 

رقص ماهی های غم در برکه ی جانم ببین

 

سیل آتش شعله ور در باغ وبستانم ببین

 

خیزو بنگر در بهاری تر زمان عمر من

 

دست ویرانگر خزان دربرگریزانم ببین

 

منکه دردورنج وغم شد مونسم در زندگی

 

سایه ی ترسیده ی از غم گریزانم ببین

 

چونکه پوشاندند بربالای من شولای درد

 

لرزه وپس لرزه هادرکوه ایمانم ببین

 

بعداز آن جوروجفا صبروثباتم بازگشت

 

چشمه های عشق رادر سینه جوشانم ببین

 

درد را کردم عصای دستم و رفتم به پیش

 

همنشین غم شدم باصبر همخوانم ببین

 

گرچه یک خس بیش در میقات با او نیستم

 

پایبندی همچنان بر عهدوپیمانم ببین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,ساعت20:19توسط مینامحمودی | |