رهگذر

شعروغزل

جان دمادم

ای نور دم صبح منم قطره ی شبنم

تا بیدن تو روح من وشادیم آن دم

با شب پره از نور جمال توکه گویم

انکار کند نور تو را؛ نور دو عالم

دنیای خفاشان همه دنیای سیاهی است

لبریز تباهی شده غاری پر ماتم

باور نکند آنچه که پژواک ندارد

محدود کند هستی خود را به کمِ کم

بی شوق وصالت نشود دل به جهان داد

ای بسته به نامت دل و ای جان دمادم



نظرات شما عزیزان:

تنها_صدا
ساعت6:51---16 ارديبهشت 1392
سلام
وقتتون بخیر و آسمونتون قشنگ
خوشحال شدم که شوخی بود.خدارو شکر که سلامت هستین.
راستی اون شعر از «فرخی» بود که من اشتباهی «انوری» تایپ کرده بودم.
بابت ادامه ی خاطرات هم چشم.
به امید خدا.
سلام خوشحالم که پیگیری میکنی من که مرتب چک میکنم وبه محض اینکه جواب میدهی میبینم ایمیلت رو توی یک پیام خصوصی برام بزار تو یاهو حرف بزنیم اگه وقت وحوصله شوداری اگرهم ممکنه مزاحم درس خوندنت بشه بزار برا بعد


رضا دشتی
ساعت22:26---13 ارديبهشت 1392
سلام
دل من همی داد گویی گوایی
که باشد مرا از تو روزی جدایی
جدایی گمان برده بودم ولیکن
نه چندان که یک سو تهی آشنایی
"انوری"
مادر خوبم
من همون پسر بدم که بخش از خاطراتم رو براتون گفتم و یه شب اواخر ماه رمضون واسه همیشه پیجم رو دی اکتیو کردم.پسر بدتون که دبیر ادبیات بود.هم رشته ی خودتون.
حق دارید فراموش کنید.باور کنید آدرس میل و وبلاگتون رو گم کرده بودم ولی اتّفاقی درست همون روزی که براتون پیام گذاشتم آدرس وبلاگتون رو پیدا کردم.
به هر حال من همیشه به یاد شما هستم و شما رو مادر خطاب می کنم.
اگر چه لایق نیستم.
مادر بزرگوار و عزیزم.
راستی کارشناسی ارشد قبول شدم و دارم ادامه تحصیل میدم.
برایتان آرزوی بهبودی و سلامتی دارم .الهی همیشه همین طور آسمونی و سبز باشید. سلام پسر خوبم فقط اشاره میکردی تنها صدا کاملن در خاطرم بود وحتی گاهی دلم براتون تنگ میشه اما به اسم رضا دشتی نمیشناختم خوشحالم که تحصیلت رو ادامه میدی وامیدوارم خوشبخت باشی همیشه در قلب من خواهید بود


رضا دشتی
ساعت17:49---7 ارديبهشت 1392
سلام بر مادر خوبم


امیدوارم که حالتون خوب باشه و مثل گل های بهاری پر از طراوت باشید.


شاید شما من رو از یاد برده باشید ولی من شما رو هرگز.


پیشاپیش روز مادر رو به خدمت شما مادر نمونه تبریک عرض نموده برایتان از خداوند خوب تندرستی و عاقبت به خیری را خواهانم.


پسر بدتون:


مهدی(فیس) سلام آقای دشتی (مهدی فیس) ممنونم از اینکه به یاد من بودید من شرمنده هستم والبته مشکوک به آلزایمر/لطفن بفرماییدما کی وکجا باهم آشنا شدیم پسرخوبم


رضا دشتی
ساعت17:48---7 ارديبهشت 1392
سلام بر مادر خوبم
امیدوارم که حالتون خوب باشه و مثل گل های بهاری پر از طراوت باشید.
شاید شما من رو از یاد برده باشید ولی من شما رو هرگز.
پیشاپیش روز مادر رو به خدمت شما مادر نمونه تبریک عرض نموده برایتان از خداوند خوب تندرستی و عاقبت به خیری را خواهانم.
پسر بدتون:
مهدی(فیس)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:,ساعت19:13توسط مینامحمودی | |